WODN

Dydaktyczne umiejętności nauczyciela

Doskonalenie zawodowe powinno służyć stymulowaniu rozwoju zawodowego nauczyciela. Formy doskonalenia zawarte w tym dziale uwzględniają potrzeby nauczycieli wynikające z poziomu ich wykształcenia, specjalizacji, stażu pracy oraz specyfiki realizowanych przez nich zajęć edukacyjnych czy też prowadzenia zajęć przedmiotowych. Tematyka kursów wzbogaci wiedzę merytoryczną i metodyczną uczestników – pozwoli na uzupełnienie, pogłębienie i zaktualizowanie wiedzy oraz na nabycie nowych kompetencji i rozwinięcie już posiadanych.

Nowość
23

„UCZENIE SIĘ JEST ODRUCHEM WARUNKOWYM” – behawioralne uwarunkowania uczenia się

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
Nowość
24

Wykorzystanie taksonomii Blooma do efektywnego uczenia się

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
Nowość
25

,,GDY GÓRA LODOWA TOPNIEJE’’ – wprowadzanie zmian w strategiach nauczania i przygotowania uczniów do egzaminu ósmoklasisty

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
Nowość
26

Kształtowanie myślenia analitycznego poprzez interdyscyplinarne podejściedo nauczania przedmiotów przyrodniczych i ścisłych oraz poprzez pogłębianie umiejętności matematycznych w kształceniu ogólnym

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
Nowość
28

Praktyczne aspekty pracy z uczniem zdolnym

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
29

Indywidualizacja kształcenia – 7 pomysłów na Twoją lekcję

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
Nowość
30

Zasady indywidualizowania nauczania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
32

Myślenie krytyczne jako kompetencja przyszłości

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
Nowość
33

Kooperacja, jako ważna kompetencja przyszłości

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
34

Innowacje i eksperymenty pedagogiczne w szkole/placówce

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
35

Edukacja STEAM z „Laboratoriami przyszłości”

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
140
36

Efektywne uczenie w praktyce – jak nauczyć uczniów uczenia się?

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
38

Mindfulness – trening uważności w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
39

Sposoby na poprawę koncentracji uwagi uczniów

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
40

Mały matematyk – edukacja matematyczna dzieci wg metody Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
41

Edukacja matematyczna w przedszkolu i klasach I-III z darami Froebla wg koncepcji B. Bilewicz „Matematyczny dar”

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
140
42

„Odimienna” metoda nauki czytania wg Ireny Majchrzak

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
Nowość
43

 „Jestem uczniem, jestem obywatelem” czyli jak szkoła może stać się miejscem edukacji obywatelskiej, kształtowania postaw społecznych i patriotycznych, odpowiedzialności za region i ojczyznę

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
Nowość
44

Metodyka zajęć plastyczno – konstrukcyjnych w edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
45

Diagnoza funkcjonalna w przedszkolu i w szkole – diagnoza i terapia poprzez zabawę

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
46

Zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów – zapewnienie wsparcia psychologiczno-pedagogicznego, szczególnie w sytuacji kryzysowej, dodatkowej opieki i pomocy, wzmacniającej pozytywny klimat szkoły oraz poczucie bezpieczeństwa

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
47

Praca z klasą zróżnicowaną ze względu na potrzeby edukacyjne uczniów

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
48

Wsparcie uczniów z obniżonymi możliwościami poznawczymi. Wykorzystanie obszarów alternatywnych

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
50

Wspieranie nauczycieli w podejmowaniu inicjatyw/działań w zakresie zachęcania i wspierania dzieci/uczniów do rozwijania ich aktywności fizycznej poprzez wykorzystanie różnych metod gimnastyki tradycyjnej i twórczej

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120