WODN

Wychowawcze umiejętności nauczyciela

Funkcje wychowawcze pełnione przez nauczycieli ulegają ciągłym zmianom i modyfikacjom, bo ciągle zmienia się otaczający świat. Wymaga to od nauczycieli płynności w radzeniu sobie z nieznanymi dotąd sytuacjami – konieczność jednoczesnego wykorzystywania kompetencji poznawczych, interpretacyjnych, decyzyjnych, jako równoważnych sobie i jednakowo niezbędnych w prowadzeniu ucznia przez świat współczesny – ku przyszłości. Szybko zmieniająca się rzeczywistość wymaga ciągłego rozwijania kompetencji osobistych i społecznych, żeby nauczyciel mógł wspomagać rozwój ucznia – wzmacniać jego wiarę we własne siły, budować poczucie własnej wartości, stawiać przed nim wyzwania, ale także zaspokajać jego potrzeby rozwojowe. To wymaga rozwoju osobistego nauczyciela i bycia kompetentnym wychowawcą.

Nowość
79

Wychowawca klasy – jak planować pracę z uczniami?

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
80

Podnoszenie jakości edukacji poprzez działania uwzględniające zróżnicowane potrzeby rozwojowe i edukacyjne wszystkich uczniów – wzmacnianie pozytywnego klimatu szkoły oraz budowanie poczucia bezpieczeństwa

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
Nowość
81

Procedury postępowania z uczniem trudnym – szkolenie dla nauczycieli i wychowawców

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
Nowość
82

Pozytywna dyscyplina w wychowaniu przedszkolnym – co nauczyciel wiedzieć powinien?

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
Nowość
83

Szkolenie z komunikacji międzypokoleniowej – jak lepiej komunikować się z pokoleniem Z, Y, X i BB?

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
Nowość
84

Wspieranie dobrostanu dzieci i młodzieży, ich zdrowia psychicznego. Rozwijanie u uczniów i wychowanków empatii i wrażliwości na potrzeby innych.

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
85

Jak budować odporność psychiczną u siebie i uczniów?

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
86

Sytuacje kryzysowe, sposoby i zasoby. Emocje, stres, lęki, depresja – ochrona i wzmacnianie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
87

Zaburzenia nastroju u dzieci i młodzieży. Depresja. Tendencje oraz próby samobójcze i akty autoagresji.

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
Nowość
88

Samookaleczenia wśród dzieci. „Dlaczego moje dziecko boli życie?”

Liczba godzin:
2 dydaktycznych
Cena:
100
Nowość
89

Wpływ mediów na funkcjonowanie dzieci, młodzieży i dorosłych

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
Nowość
90

Hejt w sieci. „Ufam dziecku, ale kontroluję”

Liczba godzin:
2 dydaktycznych
Cena:
100
92

Zachowania opozycyjno-buntownicze; zaburzenia zachowania

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
Nowość
93

Standardy ochrony małoletnich w publicznych i niepublicznych szkołach, przedszkolach oraz w pozostałych placówkach oświatowych. Zadania i odpowiedzialność dyrektora jednostki za opracowanie i wdrożenie procedur

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
140
Nowość
94

Procedura Niebieskiej Karty a Standardy Ochrony Małoletnich – rola szkoły w przeciwdziałaniu przemocy

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
95

Wspomaganie wychowawczej roli rodziny poprzez pomoc rodzicom i nauczycielom w kształtowaniu sprawności czynienia dobra u wychowanków i uczniów

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
96

Wspomaganie przez szkołę wychowawczej roli rodziny w aspekcie realizacji zadań programu wychowawczo – profilaktycznego

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
98

Trudna klasa – jak ją opanować, wychowywać i nauczać?

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
110
Nowość
99

Mediacje jako pozasądowy sposób rozwiązywania konfliktów

Liczba godzin:
3 dydaktycznych
Cena:
120
100

Negocjacje w środowisku szkolnym – 20 skutecznych technik przydatnych w prowadzeniu efektywnych rozmów z rodzicami i uczniami

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
130
Nowość
101

12 wskazówek do współpracy z trudnymi rodzicami

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120
102

Gdy rodzic staje się roszczeniowy – współpraca z tzw. rodzicami trudnymi i niewydolnymi wychowawczo

Liczba godzin:
4 dydaktycznych
Cena:
120